Publiczna emisja akcji "Instagrama dla zwierząt" potrwa do 10 stycznia 2023 r.
Warszawski startup Petgram przedłuża termin trwającej oferty publicznej akcji.
Warszawski startup Petgram, który jako pierwszy na świecie połączył aplikację dla właścicieli i miłośników zwierząt z lokalizatorem GPS dla psów i kotów, po raz ostatni przedłuża termin trwającej oferty publicznej akcji. Zapisy w ramach transzy CrowdConnect będą przyjmowane do 9 stycznia, a cała oferta potrwa do 10 stycznia 2023 r. Celem emisji akcji jest pozyskanie od inwestorów kwoty do 3 mln zł.
- Po raz trzeci podjęliśmy decyzję o przedłużeniu terminu naszej oferty publicznej akcji prowadzonej w formie kampanii crowdinvestingowej na platformie inwestycyjnej Domu Maklerskiego INC - CrowdConnect. Wynika to z aktualnie prowadzonych rozmów z potencjalnymi inwestorami. Wierzymy, że zakończą się one sukcesem - mówi Jordan Wojsym-Antoniewicz, prezes zarządu Petgram S.A.
„Instagram dla zwierząt" działa w prężnie rozwijającej się branży pet-tech, której misją jest pomoc właścicielom w opiece nad pupilami przy wykorzystywaniu nowinek technologicznych. Aplikacja Petgram łączy w sobie funkcje rozrywkowe, lojalnościowe i e-commerce, a po skolerowaniu jej z lokalizatorem GPS - pozwala ona także zadbać właścicielom o bezpieczeństwo ich podopiecznych.
Pozyskane przez spółkę od inwestorów środki finansowe zostaną przeznaczone na wzbogacenie aplikacji o nowe funkcjonalności, takie jak monitoring zdrowia, forum dyskusyjne i możliwość tworzenia postów wideo oraz na intensywne działania marketingowe, które pomogą firmie w ekspansji zagranicznej. Startupowi już udało się osiągnąć jeden z celów emisyjnych, jakim było przejęcie portalu Petopo.com, dzięki sukcesowi transzy skierowanej do dużych inwestorów. Witryna wspiera bezdomne zwierzęta w znalezieniu kochających domów.
W ramach emisji akcji Petgram S.A. oferowanych jest maksymalnie 448.000 akcji serii B po cenie emisyjnej ustalonej na poziomie 6,70 zł za jedną akcję. Kapitalizacja spółki przed emisją wynosi 16 mln zł.
Kampania crowdinvestingowa Petgram S.A. na platformie CrowdConnect potrwa do 9 stycznia 2023 r., a zapisy w ramach transzy uzupełniającej do 10 stycznia 2023 r.
Spółka zamierza również zadebiutować na rynku NewConnect. Rozpoczęcie procedury związanej z debiutem planowane jest w 2023 r.
Z badania Kantar Public „Zwierzęta w polskich domach" wynika, że ponad połowa Polaków, bo aż 52%, posiada zwierzę domowe. Mieszkańcy kraju wśród najczęściej posiadanych zwierząt wskazują psa i kota. Szacunki pokazują także, że w Europie aż 90 mln gospodarstw domowych posiada zwierzę domowe. Warszawski startup chce wykorzystać potencjał rynku i stać się liderem w branży pet-tech, której wartość w ubiegłym roku wyniosła ponad 5 miliardów dolarów.
Więcej informacji o trwającej kampanii:
https://crowdconnect.pl/campaigns/petgram
Nadesłał:
Redakcja News
|