Punkty ŚKUP w Salonikach Prasowych Kolportera
W 35 Salonikach Prasowych Kolportera uruchomiono 1 października Punkty Obsługi Klienta Śląskiej Karty Usług Publicznych. W ciągu pierwszych dwóch tygodni wydano ponad 1100 kart ŚKUP, szacuje się, że docelowo posługiwać się nimi będzie nawet 700 tys. osób.
Śląska Karta Usług Publicznych jest wspólnym projektem dwudziestu jeden gmin aglomeracji śląskiej oraz Komunikacyjnego Związku Komunalnego Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego. Od 1 listopada br. będzie używana jako bilet komunikacji miejskiej. W przyszłości kartą ŚKUP będzie również można zapłacić za parkowanie, a także korzystać z niej w bibliotekach, instytucjach sportu i kultury oraz urzędach.
Od 1 października br. w 35 Salonikach Prasowych Kolportera na terenie aglomeracji katowickiej działają Punkty Obsługi Klienta, w których można składać wnioski o wydanie Śląskiej Karty Usług Publicznych. Do połowy miesiąca wydano ponad 1100 kart ŚKUP, ale największa fala zainteresowania spodziewana jest na początku listopada br., gdy karty zostaną aktywowane.
– Jednym z kluczowych elementów strategii rozwoju Saloników Prasowych i salonów Top-Press jest szeroko pojęta elastyczność – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera. – Realizujemy ją zarówno poprzez dopasowanie formatu do każdej dostępnej powierzchni, jak i elastyczny dobór asortymentu, ale także przez spójne łączenie saloników z innymi formatami. Udział w projekcie ŚKUP jest bardzo dobrym przykładem takiego połączenia. – Chcemy być tam, gdzie potrzebują nas klienci i oferować im to, czego w danym miejscu potrzebują, dlatego m.in. zdecydowaliśmy się na połączenie saloniku z Punktem Obsługi Klienta ŚKUP – dodaje Dariusz Materek.
Wytypowane do obsługi użytkowników ŚKUP Saloniki Prasowe Kolportera zostały odpowiednio przygotowane, żeby przyjmowanie pisemnych wniosków i wydawanie kart przebiegało sprawnie.
– W każdym naszym saloniku jest zatrudniona dodatkowa osoba, dzięki czemu obsługa klientów robiących zakupy nie koliduje z wydawaniem kart – informuje Jarosław Godlewski, kierownik Regionu Śląskiego w Departamencie Sieci Własnej Kolportera. – Jeśli osoba zainteresowana kartą ŚKUP nie przyniosła ze sobą swojego zdjęcia legitymacyjnego, które trzeba dołączyć do wniosku, można je zrobić na miejscu. Saloniki wyposażyliśmy w specjalne kamery cyfrowe.
Punkty Obsługi Klienta w salonikach są czynne w dni robocze od godz. 8 do 18, a w soboty od godz. 9 do 15. Godziny pracy mogą być inne, gdy saloniki są zlokalizowane w centrach handlowych. – Jeżeli wniosek zostanie złożony do godz. 15, użytkownik będzie mógł odebrać kartę ŚKUP już następnego dnia – podkreśla Jarosław Godlewski.
Dodajmy, że Kolporter w ponad 600 sklepach i punktach sprzedaży w województwie śląskim zainstalował terminale, które umożliwią użytkownikom elektroniczne doładowania kart ŚKUP.
Kolporter zarządza siecią ponad 1000 Saloników Prasowych i salonów Top-Press. To samoobsługowe punkty handlowe, oferujące m.in. prasę, papierosy, artykuły tytoniowe, doładowania prepaid, a także słodycze, leki OTC, kosmetyki, zabawki. Punkty sieci Kolportera oferują również usługi: opłacanie rachunków, doładowania liczników energetycznych, przyjmowanie zakładów Totalizatora Sportowego, sprzedaż biletów na mecze oraz imprezy kulturalne. W ostatnich latach sieć znacznie rozwinęła swój asortyment, wprowadzając nowe produkty i usługi, w tym m.in.: płatności zbliżeniowe, nadania i odbiory przesyłek kurierskich, karty podarunkowe, paysafecard. Kolporter jest największym dystrybutorem prasy w Polsce. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Spółka zbudowała największą w Polsce, zlokalizowaną w sklepach detalicznych, sieć ponad 25 tysięcy terminali do sprzedaży doładowań prepaid. Terminale realizują również płatności i usługi elektroniczne.
Biuro Prasowe Kolportera
Nadesłał:
Kolporter Biuro Prasowe
|