Rekordowy wynik akcji Podaruj Dzieciom Słońce 2009!
W trwającej od 1 września do 24 grudnia 2009 r. jedenastej edycji akcji Podaruj Dzieciom Słońce, współorganizowanej przez Fundację POLSAT i firmę Procter & Gamble, zebrano rekordową kwotę ponad 6 mln 714 tysięcy złotych.
Kwota ta jest częścią zysku ze sprzedaży produktów marek Vizir, Pampers, blend-a-med, Gilette, Bonux, Ariel, Lenor, Fairy, Pantene Pro-V, Head & Shoulders, Naturella, Always, należących do Procter & Gamble. Zebrane fundusze zostaną przekazane w całości na pomoc najbardziej potrzebującym podopiecznym Fundacji POLSAT.
Fundacja POLSAT i firma Procter & Gamble podsumowały akcję Podaruj Dzieciom Słońce, największy program marketingu społecznego w Polsce. Zebrana w tegorocznej edycji kwota w wysokości 6 mln 714 tys. zł pozwoliła na ustanowienie kolejnego rekordu. To blisko pół miliona złotych więcej niż w 2008 r.! W ramach jedenastu edycji akcji zebrano na pomoc dzieciom łącznie ponad 51,6 mln złotych. Zgromadzone fundusze są przekazywane w całości Fundacji POLSAT, która przeznacza je na pomoc najbardziej potrzebującym małym podopiecznym.
Jedenastej edycji Podaruj Dzieciom Słońce towarzyszyły działania zorganizowane przy wsparciu Harcerskiej Szkoły Ratownictwa przy Związku Harcerstwa Polskiego, która w hipermarketach sieci Kaufland w blisko stu polskich miastach zrealizowała cykl warsztatów z zakresu podstaw udzielania pierwszej pomocy medycznej. W szkoleniach pod egidą akcji, skierowanych przede wszystkim do dzieci i młodzieży, wzięło udział ok. 120 000 osób.
Zaangażowanie w akcję w 2009 r. było ogromne. Wsparcie konsumentów pozwoli sfinansować leczenie i rehabilitację setek potrzebujących pomocy dzieci. Jesteśmy niezwykle szczęśliwi i dumni, że coraz więcej osób uczestniczy w akcji i identyfikuje się z ideą niesienia pomocy dzieciom - powiedziała Małgorzata Żak, Prezes Fundacji POLSAT.
Fundacja POLSAT od 13 lat pomaga chorym dzieciom we wszystkich regionach Polski: wspiera leczenie i rehabilitację dzieci, które znalazły się w trudnej sytuacji życiowej, oferując im pomoc w dostępie do specjalistycznych procedur medycznych.
Ogromne, płynące z głębi serca zaangażowanie naszych konsumentów w akcję Podaruj Dzieciom Słońce przyniosło najlepszy w historii wynik finansowy - powiedziała Małgorzata Mejer, rzecznik prasowy firmy Procter & Gamble, współorganizatora akcji. Dziękujemy wszystkim, którzy wybierali produkty oznaczone żółtym słoneczkiem i tak jak w poprzednich latach, wykazali się oni ogromnym zrozumieniem dla potrzeb dzieci, czego efektem jest rekordowa suma, która zostanie przeznaczone tym najbardziej potrzebującym - dodała Małgorzata Mejer.
Jak można było pomóc? Cel akcji był wspierany dzięki zakupom produktów marek Vizir, Pampers, blend-a-med, Gilette, Bonux, Ariel, Lenor, Fairy, Pantene Pro-V, Head & Shoulders, Naturella, Always, dokonanym w okresie od 1 września do 24 grudnia 2009. Część zysku ze sprzedaży tych produktów była przekazywana na konto Fundacji POLSAT. Decyzje o przekazaniu zebranych kwot na rzecz potrzebujących dzieci podejmuje Fundacja POLSAT w oparciu o opinie ekspertów medycznych.
W ramach akcji przygotowano specjalne działania w internecie. Do wzięcia udziału w akcji poprzez zabawne filmiki zachęcały gwiazdy Telewizji POLSAT, m. in. Krzysztof Ibisz, Cezary Pazura, Agata Młynarska i Zygmunt Chajzer. Na portalu społecznościowym Facebook powstała także grupa fanów Podaruj Dzieciom Słońce, do której w krótkim czasie zapisało się ponad 2 300 osób. W tym roku po raz pierwszy można było także wesprzeć akcję kupując produkty za pośrednictwem specjalnej strony podaruj.frisco.pl, w ramach internetowej platformy zakupowej frisco.pl.
Z akcją Podaruj Dzieciom Słońce chcemy dotrzeć do coraz szerszej grupy konsumentów - nie tylko poprzez obecność na półce sklepowej, komunikaty w prasie i telewizji czy bilboardy, ale także za pośrednictwem internetu, który w obecnej edycji, poprzez umieszczane w sieci niekonwencjonalne formy interaktywne tzw. „virale" przyczynił się do zainteresowania naszą akcją. Cenimy sobie także współpracę ze Związkiem Harcerstwa Polskiego, którego inicjatywa sprawiła, że jeszcze więcej Polaków zapoznało się z misją naszego przedsięwzięcia - powiedziała Małgorzata Mejer.
O akcji „Podaruj Dzieciom Słońce"
Akcja „Podaruj Dzieciom Słońce", współorganizowana przez firmę Procter & Gamble oraz Fundację POLSAT, odbyła się już po raz jedenasty. W tym roku fundusze były zbierane na pomoc chorym dzieciom mieszkającym w naszej okolicy. Wiele z nich wymaga specjalistycznego i długotrwałego leczenia, a rodziców nie stać na kosztowną terapię. Dlatego każdy z może wesprzeć akcję, kupując produkty oznaczone dobrze znanym żółtym słoneczkiem. Część zysku ze sprzedaży tych produktów zostanie przekazana na pomoc dzieciom - podopiecznym Fundacji POLSAT.
Jedenaście edycji akcji „Podaruj Dzieciom Słońce" pozwoliło dotąd zebrać 51,6 miliona złotych. Za tę sumę zakupiono m. in. nowoczesną aparaturę medyczną do diagnostyki chorób nowotworowych u dzieci, sprzęt ratujący życie i zdrowie wcześniaków oraz dzieci poszkodowanych w wypadkach. Pomoc otrzymały także dzieci niewidome i niedowidzące, które skorzystały z dofinansowania na zakup sprzętu rehabilitacyjnego oraz specjalistycznych pomocy dydaktycznych. Za zebrane środki utworzono m.in. Dziecięce Centrum Oparzeniowe przy Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym w Krakowie oraz wsparto rozbudowę Oddziału Hematologicznego Dziecięcego Szpitala Klinicznego w Lublinie. W tym roku, podobnie jak w ubiegłym, wsparcie otrzymają dzieci z całej Polski - podopieczni Fundacji POLSAT.
Jedenasta edycja „Podaruj Dzieciom Słońce" była wspierana przez następujące marki: Vizir, Pampers, blend-a-med, Gilette, Bonux, Ariel, Lenor, Fairy, Pantene Pro-V, Head & Shoulders, Naturella, Always. Trwała od 1 września do 24 grudnia 2009 r.
Nadesłał:
ap
|