Roca ulubioną marką Polaków w kategorii Ceramika Sanitarna Wyniki Superbrands 2015/2016


2015-12-18
Badania przeprowadzone w grupie 15 000 polskich respondentów i 70 branżowych ekspertów, konkurencja ponad 2300 marek i 110 kategorii konkursowych, spośród których wybrano najbardziej rozpoznawalne i godne polecenia marki.

 

W tegorocznej edycji wydarzenia Superbrands - jednego z szerzej zakrojonych konsumenckich badań siły i wizerunku marki w Polsce, firma Roca otrzymała tytuł Superbrands 2015/2016.

Superbrands to międzynarodowa organizacja, która od ponad 20 lat bada marki konsumenckie i biznesowe na lokalnych rynkach w ponad 80 krajach. Jej celem jest wyłonienie najsilniejszych na danym rynku firm: polecanych przez konsumentów oraz docenianych przez profesjonalnych ekspertów wchodzących w skład Rady Marek. Kluczowym elementem badania są wyniki ankiety przeprowadzanej przez niezależny instytut badawczy ARC.

Firmy, które z sukcesem zakończą cały Proces Certyfikacji uzyskują tytuł Superbrands. W tegorocznej edycji wyróżnienie najsilniejszej marki w kategorii ceramika sanitarna otrzymała firma Roca Polska. Konsumenci głosując na tę markę, pokazali, że funkcjonalność i niepowtarzalny design jej produktów jest dla nich kwestią priorytetową przy podejmowaniu decyzji zakupowych. Gala rozdania nagród odbędzie się w maju 2016 roku.

Nadesłał:

AgencjaS4

Wasze komentarze (1):

  • avatar
    ~Janek, 2015-12-28 15:23:52

    Jakoś w ogóle mnie to nie dziwi. Sam u siebie w łazience mam jej ceramikę i jestem z niej bardzo zadowolony.


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl