Sady Braci Sadowników w centrum miasta. Ruszyła kolejna kampania przygotowana przez Cape Morris
Bracia Sadownicy przenoszą fragmenty swoich owocowych sadów do przestrzeni miejskiej i zachęcają odbiorców do obcowania z naturą w trakcie zabieganego dnia. Wszystko po to, aby można było bliżej poznać ich produkty. Jak? Odpowiedzią są kreatywne animacje trafnie komentujące rzeczywistość reklamy.
Bracia Sadownicy przenoszą fragmenty swoich owocowych sadów do przestrzeni miejskiej i zachęcają odbiorców do obcowania z naturą w trakcie zabieganego dnia. Wszystko po to, aby można było bliżej poznać ich produkty. Jak? Odpowiedzią są kreatywne animacje trafnie komentujące rzeczywistośći reklamy idealnie osadzone w najbliższym otoczeniu odbiorców przygotowane przez Agencję Cape Morris.
Kampania produktowa, która ruszyła na początku maja, ma na celu przede wszystkim zwiększenie sprzedaży i pokazanie szerokiego portfolio marki. Główną rolę grają tu produkty Braci Sadowników. Odbiorca może poznać całą ofertę m.in. Gęste jabłko, czyli pożywne smoothie; Tarte jabłko - owocowy mus z płatkami musli; Tłoczone jabłko – naturalnie mętny i zdrowy sok; Musujące jabłko - wzbogacone o odrobinę wody i bąbelków; Letnie jabłko - orzeźwiająca lemoniada.
W warstwie wizualnej na pierwszym planie widoczny jest przede wszystkim dobrze wyeksponowany produkt, który w połączeniu z chwytliwym hasłem, celnie komentującym otaczającą rzeczywistość, jest kluczem do złapania uwagi
i wejściem w dialog z odbiorcą. Dlaczego? Reklamy są dobrane odpowiednio do panujących warunków pogodowych, ale także do pory dnia, w której pojawiają się na nośnikach. Ten zabieg daje odbiorcy uczucie, że reklama aktywnie towarzyszy mu w codziennym rytmie i pointuje to, co przynosi aura - niemalże jak dobry znajomy lub miły przechodzień, który chciałby nawiązać kontakt. To celowy zabieg działań komunikacyjnych przygotowanych przez Agencję Cape Morris.
Reklamy wyświetlane są na nośnikach LED w dużych miastach w Polsce. Mogą je zobaczyć mieszkańcy Warszawy, Krakowa, Poznania, Gdyni, Katowic, Łodzi, Sopotu, Sosnowca, Szczecina i Zabrza.
Ale to nie wszystko! Od czerwca kampania będzie realizowana także na wybranych dworcach PKP. Komunikacja prowadzona na tego rodzaju nośnikach także będzie skrojona na miarę. Tu agencja Cape Morris odwołała się do miejsca wyświetlania komunikatów. Za pomocą przemyślanie dobranych gier słownych, animacje nawiązują m.in. do znanych wszystkim opóźnień pociągów, przy jednoczesnym odniesieniu do prezentowanych produktów. Dzięki temu ponownie w naturalny, niewymuszony sposób marka chce złapać kontakt z odbiorcą i z przymrużeniem oka zachęcić go do spróbowania całej gamy produktów.
Reklamy reagujące na pogodę i porę dnia, które zostały wykorzystane w kampanii można zobaczyć tutaj: www.youtube.com/watch?v=HiNUVLjw4-Q&authuser=0
To nie jedyne działania dla Braci Sadowników realizowane przez Cape Morris. Agencja jest autorem kampanii wizerunkowej, która za pośrednictwem dokumentalnych filmów opowiada historię i filozofię marki. Szczerze, prawdziwie i naturalnie - jak to u Braci Sadowników. Całość wieńczy slogan „Ci od jabłek.”, który podkreśla skromność Właścicieli i oddaje wartości firmy. Kreacja zyskała uznanie nie tylko odbiorców, ale także specjalistów z branży, dlatego została wyróżniona nagrodą Effie Awards 2020 w kategorii Smart Budget.
Nadesłał:
KatarzynaKA
|