XIV Rewolucja w komunikacji: "Połączeni/podłączeni"


XIV Rewolucja w komunikacji: "Połączeni/podłączeni"
2010-02-15
Badanie „Młodzi i Media" poświęcone sposobom konsumpcji mediów przez młode pokolenie to temat najbliższego seminarium z cyklu Rewolucja w komunikacji. Spotkanie „Połączeni/podłączeni", zaplanowane na 24 lutego br., będzie jednocześnie oficjalną premierą raportu projektu badawczego „Młodzi i media".

Zespół medioznawców, socjologów i antropologów związanych ze Szkołą Wyższą Psychologii Społecznej sprawdził, jak nowe technologie zmieniają życie młodzieży w Polsce.

Młode osoby opowiedziały badaczom o swoim życiu codziennym w epoce cyfrowych mediów i sieciowej komunikacji. Badanie było wzorowane na amerykańskim projekcie „Digital Youth". Seminarium "Połączeni/podłączeni" dostarczy wglądu w świat młodych osób badaczom i teoretykom akademickim, marketerom oraz twórcom treści i usług projektowanych z myślą o młodzieży.

W spotkaniu udział wezmą: Edwin Bendyk ("Polityka"), dr Mirosław Filiciak (SWPS), Mateusz Halawa (SWPS), dr Alek Tarkowski (Creative Commons), Paweł Wujec (Grupa Gazeta.pl), dr Dominik Batorski (Uniwersytet Warszawski), prof. Wiesław Godzic (SWPS), prof. Barbara Fatyga (UW), Andrzej Chrzanowski (WAiP), Michał Merczyński (NiNA) i Katarzyna Pąk (Ericsson).

Partnerami merytorycznymi projektu są: Zespół Badań i Analiz Gazeta.pl, PBI, NUQ oraz 4P Research Mix. Partnerem medialnym spotkania jest Wyborcza.pl.

Seminarium odbędzie się w siedzibie Gazeta.pl (Warszawa, ul. Czerska 8/10) w środę, 24 lutego o godz. 11.00. Wstęp na konferencję jest wolny. Wszystkich zainteresowanych uczestnictwem w spotkaniu zapraszamy do rejestracji: konferencje_internet@agora.pl.

Więcej informacji można znaleźć na oficjalnej stronie projektu Rewolucja w komunikacji: www.rewolucjawkomunikacji.pl.

Projekt seminariów Rewolucja w komunikacji realizowany jest przez portal Gazeta.pl i Fundację InternetPR.pl od 2006 roku. Jego głównym celem jest obserwacja, analiza i upowszechnianie pozytywnych zmian zachodzących w komunikacji społecznej, a związanych z internetem. Częścią projektu są seminaria poświęcone najważniejszym trendom, technikom i narzędziom nowoczesnej komunikacji, na które serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych.
W ostatnich latach spotkania gromadziły przeszło setkę słuchaczy - specjalistów z branży marketingowej i PR, dziennikarzy i znanych blogerów.
W razie dodatkowych pytań lub sugestii odnośnie projektu Rewolucja w komunikacji prosimy o bezpośredni kontakt: konferencje_internet@agora.pl

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl