LUZ NA PEŁEN ETAT RAZEM Z LIPTON ICE TEA
Wakacje to dla młodzieży okres podejmowania prac sezonowych, umówmy się: raczej mało atrakcyjnych. Główną motywacją są pieniądze. Marka Lipton Ice Tea wzięła ten temat na tapet i postanowiła zrobić spore zamieszanie, oferując alternatywę, w której „pracujący” mogą równocześnie chillować i zarabiać.
Negatywny stereotyp mówi, że gen-z to leniuchy, które najchętniej dostawałyby wypłatę za oddychanie, bo w końcu im się wszystko należy. Już nie raz udowodniono, że tak nie jest, jednak byliśmy ciekawi, jak to jest w kontekście prac sezonowych. I co? Nie byliśmy zaskoczeni!
W wyniku przeprowadzonego badania okazało się, że aż 62% ankietowanych uważa, że praca sezonowa to dobry pomysł na wolny czas od nauki, a ponad 40% z nich planuje w tym roku rozpocząć pracę sezonową. Zapytaliśmy, co jest dla nich istotne, kiedy mówimy o pracy sezonowej i wiemy, że:
- ponad połowa chciałaby pracować na świeżym powietrzu
- aż 75% chciałaby mieć możliwość łączenia pasji i pracy
- a dla 75% wartościowe byłoby pracowanie w ciekawym miejscu
Lipton Ice Tea wychodzi naprzeciw oczekiwaniom i proponuje nieszablonową alternatywę.. Life-life balans, brak poleceń służbowych – brzmi, jak marzenie? Wcale nie musi! Wystarczy, że umiesz wrzucić na luz, mając motywację do spędzenia lata bez presji czasu i możesz brać udział w konkursie organizowanym przez markę. Dzięki niemu, tego lata będziesz mógł poczuć się jak:
· analityk temperatury wody w basenie na Teneryfie
· recenzent ścieżek rowerowych w Amsterdamie
· młodszy specjalista ds. pykania w piłeczkę w Madrycie
· tester dudnienia basu na festiwalu w Budapeszcie
· tester skinów w grze – praca zdalna
Niemożliwe? A jednak! Wszystkie szczegóły konkursu znajdują się tutaj: PRACUJ.PL
A jeśli wciąż trudno w to uwierzyć to podpowiadamy, że do aktywacji już zaangażowali się: @czvjnik, @faustynam, @adam_strycharczuk, @og.true.skate, @tyszka727, @karolinasynowiec
Nadesłał:
KatarzynaIwan
|