Microsoft Dynamics AX dla sektora handlu detalicznego już dostępny
Kompleksowa oferta Microsoft Dynamics ERP umożliwi przedsiębiorstwom handlu detalicznego bardziej efektywne zarządzanie łańcuchem dostaw oraz usprawnienie obsługi klientów
Od 1 sierpnia br. Microsoft Dynamics AX for Retail jest już dostępny w 16 krajach: Australii, Kanadzie, Danii, Finlandii, Francji, Niemczech, Irlandii, Malezji, Meksyku, Holandii, Nowej Zelandii, Norwegii, Singapurze, Afryce Północnej, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych. Ponadto, system będzie systematycznie wprowadzany na kolejne 22 rynki w nadchodzących miesiącach, a jego standardowa funkcjonalność rozszerzana.
- To bardzo ważny okres dla Microsoft i naszego zespołu ds. handlu detalicznego, ponieważ dostarczamy klientom z branży retail tego, co jest im obecnie najbardziej potrzebne - innowacji i rozwiązania end-to-end, umożliwiającego realne połączenie między jednostki sprzedażowymi - mówi Michael Griffiths, Global Director of Product Management, Microsoft Dynamics Retail.
Microsoft Dynamics AX for Retail zapewnia firmom z sektora handlu detalicznego wysoki stopień integracji punktów sprzedaży, sklepów, łańcucha dostaw, merchandisingu i finansów, umożliwiając jednocześnie wzrost produktywności przedsiębiorstwa poprzez podniesienie jakości obsługi klienta.
W obecnej sytuacji rynkowej sprzedawcy detaliczni zyskują coraz większe możliwości rozwoju, ale też muszą stawiać czoła licznym wyzwaniom. Mając do dyspozycji większą ilość kanałów sprzedażowych mogą rozwijać się na skalę światową, ale z drugiej strony muszą oferować swoim klientom dostęp do wielu informacji, a także proponować im większy wybór towarów niż kiedykolwiek wcześniej.
Zmiany na rynku coraz częściej zmuszają też sprzedawców detalicznych do wykorzystywania technologii w zupełnie inny sposób - tak, aby uzyskać lepszą kontrolę nad całą działalnością firmy i maksymalizować wydajność pracowników, a tym samym zyskać możliwość szybszego reagowania, wykorzystywania nowych możliwości czy też budowania lojalności wśród klientów.
Obecnie, aż 84%* respondentów związanych z handlem detalicznym twierdzi, że nie posiada dobrego połączenia między poszczególnymi sklepami, centralą czy magazynami.
W celu sprostania tym wyzwaniom, firmy detaliczne powinny przyjąć strategię, którą Microsoft określa jako "Connected Experience for Retail". Według tej idei, informacje o kliencie przechwytywane są w punkcie sprzedaży, a następnie jednocześnie przekazywane do centrali firmy oraz do całego łańcucha sklepów, co umożliwia efektywną współpracę pomiędzy nimi. Klienci firmy uzyskują pełny wgląd w dostępność i lokalizację produktu w czasie rzeczywistym. To z kolei przekłada się na budowanie lojalności i zadowolenie klientów ze świadczenia usług, które ułatwiają mu dokonanie zakupu. Dodatkowo, "Connected Experience for Retail" pozwala pracownikom na szybszą wymianę informacji i pozwala na zaoferowanie klientom lepszej obsługi, skraca czas szkoleń, a także usprawnia pracę przedsiębiorstwa.
- Nasze rozwiązanie umożliwia firmom detalicznym pełną integrację punktów sprzedaży, zapewniając tym samym całkowitą kontrolę nad siecią detaliczną - mówi Janusz Małgorzaciak, ekspert systemów ERP Microsoft Dynamics. - Dynamics AX for Retail pozwala detalistom osiągnąć "Connected Retail Experience" zapewniając możliwości, które łączą ludzi, procesy i technologie, oraz utrwalają i zacieśniają relacje detalistów z klientami.
Microsoft Dynamics AX for Retail to więcej niż rozwiązanie - to nowa filozofia podpowiadająca, w jaki sposób dostarczać rozwiązanie dla sektora handlu detalicznego, zmniejszać złożoność działań oraz radzić sobie z problemami, z którymi sprzedawcy detaliczni borykali się od dłuższego czasu.
Innowacyjność rozwiązania pozwala na obniżenie całkowitego kosztu jego posiadania, tj. kosztu dostosowania i integracji systemu czy utrzymania placówek. Dodatkowo, aplikacja upraszcza złożoność prowadzonych działań, ponieważ obsługa aplikacji jest bardzo podobna do korzystania z innych, powszechnie wykorzystywanych produktów firmy Microsoft, a to z kolei redukuje czas szkoleń pracowników. Rozwiązanie podnosi także rzetelność informacji, pozwalając na kompletny wgląd w działalność firmy i profile klientów.
Co ważne, dużą rolę w skutecznej implementacji aplikacji Microsoft Dynamics AX for Retail w branży detelicznej mają partnerzy Microsoft, poprzez możliwość dostarczania firmom optymalnej konfiguracji systemu oraz usługi wdrożeniowej dostosowej do wyzwań i wymagań branży oraz indywidualnych oczekiwań klienta.
- Microsoft Dynamics AX for Retail zajmuje wyjątkową pozycję w portfolio produktów Microsoft Dynamics ze względu na swoją wysoką elastyczność i skalowalność. Oprogramowanie współpracuje z innymi znanymi produktami Microsoft wykorzystywanymi w przedsiębiorstwach handlu detalicznego, np. SharePoint, SQL, Office, Windows, Surface, co zapewnia efektywność działania całego rozwiązania i daje możliwości oferowania unikalnych usług dla swoich klientów, pozwalając odróżnić się od istniejącej konkurencji i zwiększyć barierę wejścia dla nowych graczy - podsumowuje Janusz Małgorzaciak.
Informacje na temat Dynamics AX for Retail dostępne są w mediach społecznościowych moderowanych przez firmę Microsoft, jak np. na oficjalnym blogu Microsoft Dynamics ERP (http://blogs.technet.com/b/microsoft_blog), blogu moderowanym przez zespół ds. produktu Microsoft Dynamics AX (http://blogs.msdn.com/b/dax) czy też portalu społecznościowym www.twitter.com.
* „What Every Retail Technology Provider Wants To Know", Brian Kilcourse, RSR Research, 13.04.2010 Informacje o firmie:
Microsoft jest międzynarodowym producentem oprogramowania komputerowego, aplikacji serwerowych i technologii informatycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji. W ofercie spółki znajdują się m.in.: system operacyjny Microsoft Windows, oprogramowanie biurowe Microsoft Office System, rozwiązania wspierające zarządzanie z rodziny Microsoft Dynamics, aplikacje serwerowe Microsoft Windows Server System oraz technologia Microsoft.NET.
Microsoft Corporation powstał w 1975 roku w USA, a polski oddział firmy istnieje od 1992 r. W swoich filiach na całym świecie Microsoft zatrudnia ponad 95 tys. specjalistów z różnych dziedzin, w tym ponad 300 osób w Polsce. Ponadto, w Łodzi i Poznaniu działają Centra Innowacji Microsoft. Microsoft współpracuje z ośmioma tysiącami partnerów i dwudziestoma tysiącami inżynierów w całej Polsce.
Firma Microsoft została zbudowana w oparciu o przekonanie, że nowe technologie, jeśli uczynić je dostępnymi i przyjaznymi, są doskonałym narzędziem do rozwoju i realizacji marzeń, pozwalają na pełne wykorzystanie możliwości, jakie drzemią w nas samych i otaczającym świecie. Dlatego też, polski oddział Microsoft bierze aktywny udział w rozwoju gospodarki i społeczności lokalnej w Polsce. Naturalną konsekwencją tego zobowiązania i prowadzonej działalności biznesowej jest realizowanie zadań społecznych w obszarze edukacji informatycznej i walki ze zjawiskiem „wykluczenia informacyjnego". W listopadzie 2008 roku Microsoft za projekt „Partnerstwo dla Przyszłości" otrzymał główną nagrodę - statuetkę Złotego Spinacza, przyznawanego w najważniejszym konkursie w polskiej branży PR „Złote Spinacze", a w niespełna rok wcześniej, zaszczytny tytuł „Inicjatywy Edukacyjnej Roku 2007" przyznawany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej i Głos Nauczycielski. Celem tego realizowanego od 2004 r. projektu jest wspieranie polskiej edukacji w innowacyjnych działaniach, które przeciwdziałają zjawisku „wykluczenia cyfrowego" młodego pokolenia.
Z kolei w partnerstwie z organizacjami pozarządowymi, firma wspiera społeczności marginalizowane w dostępie do nowych technologii - wiedzy, informacji i umiejętności informatycznych. W uruchomionym we wrześniu 2006 roku programie „Microsoft dla non-profit", firma przekazuje bezpłatnie swoje oprogramowanie na rzecz organizacji społecznych. W 2007 roku Microsoft otrzymał tytuł Dobroczyńcy Roku 2006 w kategorii „Strategiczne programy społecznego zaangażowania firmy", przyznany przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce.
Microsoft konsekwentnie potwierdza także swoją wysoką pozycję wśród pracodawców, zajmując od kilku lat czołowe miejsca w badaniu prowadzonym przez Hewitt Associates i zdobywając tytuł „Najlepszego Pracodawcy w Polsce".
Zapraszamy do odwiedzenia polskiej strony firmy Microsoft pod adresem: http://www.microsoft.com/poland lub kontaktu z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 308 801.
Microsoft, Windows, Windows Mobile, Visual Studio, Windows Server System, Windows Server, SQL Server, Visual Studio, BizTalk Server, Microsoft Dynamics są zarejestrowanymi znakami towarowymi, bądź znakami towarowymi Microsoft Corp. w Stanach Zjednoczonych i/lub w innych krajach. Nazwy wymienionych firm i produktów mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi ich właścicieli.
Dodatkowych informacji udzielą: Agnieszka Dziedzic
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: adziedzi@microsoft.com
Joanna Frąckowiak
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: joannafr@microsoft.com
Piotr Kaniowski
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: v-piotrk@microsoft.com
Anna Wardziak
Microsoft Sp. z o.o.
Audience Marketing Manager
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
kom. 0 608 314 617
e-mail: v-anward@microsoft.com
Nadesłał:
EW
|