Mycie szyb czystą przyjemnością z SIDOLUX! Polki przetestowały linię płynów do mycia szyb i luster
SIDOLUX przeprowadził badania konsumenckie w formie ślepego testu porównawczego w kategorii płynów do czyszczenia szyb i luster. Respondentki potwierdziły skuteczność i piękny zapach płynów SIDOLUX.
SIDOLUX przeprowadził badania konsumenckie w formie ślepego testu porównawczego w kategorii płynów do czyszczenia szyb i luster. Respondentki potwierdziły skuteczność i piękny zapach płynów SIDOLUX.
O produkcie
Polki podczas testów używały płynu do mycia szyb i luster SIDOLUX, który skutecznie czyści szklane powierzchnie i chroni je przed zabrudzeniami. Dodatkowo pozostawia blask bez smug. Zawiera aż 97% składników naturalnych! Badania wykazały, że aż 72% kobiet uważa, że SIDOLUX ma najładniejszy zapach z dotychczas używanych płynów[1]. Cała linia składa się z pięciu zapachów: arctic, cytrynowy, kwiatowy, wiśnia japońska oraz biała lawenda.
SIDOLUX SZYBY I LUSTRA w formacie 500 ml dostępny jest w sprzedaży detalicznej, a także w sprzedaży on-line. Średnia cena detaliczna 7,49 zł.
Badania konsumenckie
Podczas badania zostało zebranych wiele ciekawych wyników. Podsumowanie tych najważniejszych prezentuje się następująco:
1. 95% kobiet biorących udział w tekście uważa, że SIDOLUX nie pozostawia smug i zacieków,
2. 83% kobiet biorących udział w teście zauważa, że mycie okien z płynem Sidolux jest szybsze i łatwiejsze,
3. 72% badanych kobiet jest zdania, że marka ma najładniejszy zapach z dotychczas używanych płynów do okien.
Wsparcie marketingowe
Właśnie wystartowała kampania omnichannelowa pod hasłem „Mycie szyb czystą przyjemnością!”. Oprócz szerokiej kampanii digital, planowane jest mocne wsparcie marketingowe takie jak: działania PR, publikacje influencerów oraz materiały przy półkowe. Dodatkowo zostaną przeprowadzone aktywacje z udziałem ambasadorki marki SIDOLUX – Uli Pedantuli. Popularna dziennikarka i blogerka udziela cennych rad w obszarze domowych porządków i skutecznej organizacji domu. Jako że nadejście wiosny to przede wszystkim intensywny okres mycia okien, na swoim kanale, Ula w tym czasie podpowie, jak robić to najlepiej.
Aktywacja konsumencka
Badania konsumenckie stały się inspiracją do przeprowadzenia szerszego testu w rynku. Dlatego też z początkiem marca marka SIDOLUX rusza z ogólnopolską aktywacją konsumencką opartą o mechanizm cashback (zwrot pieniędzy za zakup). W tym czasie klienci będą mieli możliwość wypróbowania produktów z linii SZYBY I LUSTRA za darmo. Warunkiem jest zakup i rejestracja paragonu. Promocja wspierana jest zintegrowanymi działaniami marketingowymi.
O marce
SIDOLUX to marka renomowanych środków czystości. Oferują specjalistyczne preparaty, dzięki którym w domu można osiągnąć prawdziwy porządek. W ofercie znajdują się produkty do szyb, luster, podłóg, mebli, dywanów oraz innych powierzchni. Szeroki asortyment sprawia, że marka jest mocno zakorzeniona w świadomości polskich konsumentów.
Kontakt dla mediów:
Justyna Majka
Big Picture
tel. +48 793 420 069
e-mail: justyna.majka@big-picture.pl
Zuzanna Oczko
Big Picture
tel. +48 +48 608 592 283
e-mail: zuzanna.oczko@big-picture.pl
[1] Wyniki „Ilościowego testu produktu Sidolux” zrealizowanego przez agencję badawczą IRCenter w dniach 01.09-12.09.2022 metodą ślepego testu produktów w domu, na N=100 kobiet w wieku 25-55 lat, najczęściej używających do mycia okien produktów wiodącej marki.
Nadesłał:
BIG-PICTURE
|