On Board PR dla Instytutu Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk
Firma On Board PR wspiera komunikacyjnie Instytut Nauk Ekonomicznych PAN w prowadzeniu działań podnoszących innowacyjność polskiej gospodarki.
W ramach współpracy konsultanci On Board PR odpowiedzialni są m.in. za wsparcie komunikacji rankingu „Lista 500 Najbardziej Innowacyjnych Firm” oraz serii seminariów naukowych dotyczących Strategii Innowacji dla Polski, z których pierwsze „ Co powinna obejmować Strategia Innowacji dla Polski?” odbędzie się 14. grudnia 2009 r. w Pałacu Staszica w Warszawie. Za realizację działań z ramienia On Board PR odpowiedzialny jest zespół Iwony Kubicz.
Instytut Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk (INE PAN) - instytut naukowy Polskiej Akademii Nauk z siedzibą w Pałacu Staszica w Warszawie zajmuje się prowadzeniem badań naukowych w dziedzinie teorii ekonomii i analiz gospodarczych, upowszechnianiem wiedzy ekonomicznej i propagowaniem polskiej myśli naukowej za granicą. Instytut koordynuje sieć naukową MSN: "Ocena wpływu działalności badawczo-rozwojowej (B+R) i innowacji na rozwój społeczno – gospodarczy”. INE PAN został utworzony uchwałą Prezydium PAN z dnia 10 grudnia 1980 r., zatwierdzoną przez Prezesa Rady Ministrów dnia 5 stycznia 1981 r. Osobowość prawną uzyskał decyzją Prezesa PAN z dnia 7 października 1999.
On Board Public Relations (www.onboard.pl). Firma świadczy usługi w dziedzinie doradztwa public relations. Jest laureatem nagrody Impactor 2009 dla najbardziej podziwianej agencji PR w Polsce. Zajmuje czwarte miejsce na świecie pod względem dynamiki wzrostu przychodów spośród 200 największych firm PR świata (wg rankingu The Holmes Report 2006). Wspólnie z firmami PR z kilkudziesięciu krajów tworzy międzynarodową sieć ECCO Network – jedną z największych sieci firm PR na świecie. Od 2007 roku posiada własne biuro w Kijowie na Ukrainie. On Board PR jest członkiem Związku Firm Public Relations, partnerem Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, laureatem wielu nagród w międzynarodowych i polskich konkursach (IPRA GWA, Magellan, Złote Spinacze). Firma zapewnia kompleksową obsługę w zakresie komunikacji oferując strategiczne doradztwo m.in. w obszarach: Brand Public Relations, Corporate & Financial Communications, Investor Relations, Crisis Management.