Ruszyła innowacyjna platforma edukacyjna Akademia Zarządzania i Rozwoju
Pandemia COVID-19 przeniosła znaczną część nauki na studiach z audytoriów do Internetu, na dedykowane platformy uczelniane. Świetne uzupełnienie wiedzy przekazywanej na uczelniach i w szkołach stanowi uruchomiona właśnie innowacyjna platforma edukacyjna Akademia Zarządzania i Rozwoju.
W ramach projektu można bezpłatnie oglądać miniwykłady ludzi sukcesu, wspominających swoje studia, udzielających rad co do ich wyboru, a także dzielących się refleksjami dotyczącymi swojej kariery.
– Misją Akademii Zarządzania i Rozwoju jest wspomaganie procesu edukacji, prowadzonego na uczelniach oraz uzupełnianie go o wskazówki i doświadczenia praktyków biznesu, niezbędne młodym ludziom na starcie ich drogi zawodowej. Platforma jest tworzona przez zespół Instytutu Biznesu we współpracy z przedstawicielami firm, w tym także rynkowych liderów, oraz ośrodków akademickich, think tanków i mediów – wyjaśnia Juliusz Bolek, Przewodniczący Rady Dyrektorów Instytutu Biznesu.
Akademia Zarządzania i Rozwoju pomaga młodym ludziom wybrać kierunek studiów, który w przyszłości zapewni ciekawą pracę. Doradza, jak świetnie wypaść na rozmowie kwalifikacyjnej, podpowiada, w jakiej firmie wybrać staż i która uczelnia będzie tą wymarzoną. Najlepsi menedżerowie, eksperci i wykładowcy dzielą się na AZIiR własnymi doświadczeniami i wskazują, jak pokierować życiem zawodowym, żeby osiągnąć sukces. Opowiadają o własnej ścieżce edukacji i zachęcają do zdobywania doświadczenia na rynku pracy. Na platformie znalazły się m.in. kilkuminutowe wykłady byłego premiera Jerzego Buzka, Krzysztofa Kwiatkowskiego – senatora, byłego ministra sprawiedliwości oraz prezesa Najwyższej Izby Kontroli, Krzysztofa Przybyła – prezesa Fundacji Godła Promocyjnego „Teraz Polska” czy znanego kompozytora Włodzimierza Pawlika.
– To jest partnerstwo doceniające takie narzędzia i rozwiązania, które łączą świat nauki i edukacji ze światem praktyków, jakimi jesteśmy w Żabce – mówi o platformie Alfred Kubczak, dyrektor ds. korporacyjnych firmy Żabka Polska, będącej partnerem strategicznym AZiR. – Myślę, że może to być też bardzo ciekawa inspiracja dla nauczycieli akademickich, ponieważ wielu z nich podejmuje wielki wysiłek, żeby jak najwięcej z praktyki wnosić do nauczania teoretycznego. To także dobra inspiracja dla nas, osób zajmujących się biznesem na co dzień, ponieważ dzięki tej platformie będziemy mogli poznać opinie młodych ludzi o ich oczekiwaniach – dodaje.
Innowacyjna, cyfrowa forma Akademii gwarantuje możliwość korzystania z jej zasobów wszystkim osobom z dostępem do Internetu, niezależnie od miejsca zamieszkania czy szkoły, do której uczęszczają.
Patronat medialny nad AZiR objęły: dziennik Polska The Times, Agencja Informacyjna oraz portale: naszemiasto.pl, naszahistoria.pl, raportCSR.pl, podlasie24.pl.
Nadesłał:
Agnieszka Krupska
|