Teradata oferuje kompleksowe narzędzie zarządzania interakcjami z klientami w chmurze


2013-11-21
Firma Teradata ogłosiła powszechną dostępność rozwiązania Customer Interaction Manager (CIM) w modelu chmurowym. Rozwijane przez dział Teradata Applications oprogramowanie pozwala oprzeć działania marketingowe na rzeczywistych i aktualnych informacjach biznesowych, ułatwia prowadzenie dialogu z klie

Firma Teradata ogłosiła powszechną dostępność rozwiązania Customer Interaction Manager (CIM) w modelu chmurowym. Rozwijane przez dział Teradata Applications oprogramowanie pozwala oprzeć działania marketingowe na rzeczywistych i aktualnych informacjach biznesowych, ułatwia prowadzenie dialogu z klientami w czasie rzeczywistym oraz za pośrednictwem pełnego spektrum cyfrowych i tradycyjnych kanałów marketingowych, a wreszcie umożliwia stworzenie elastycznej, scentralizowanej platformy interakcji z klientami dla globalnych organizacji.


Rozwiązanie Customer Interaction Manager - niezależnie od tego, czy jest wykorzystywane w modelu chmury, czy też zostało wdrożone w ramach firmowego środowiska informatycznego - oferuje najlepsze w swojej klasie mechanizmy dwukierunkowej komunikacji umożliwiające zaplanowanie i prowadzenie wieloetapowych dialogów z klientami w oparciu o zróżnicowane kanały. Te unikalne możliwości w istotnym stopniu pomagają międzynarodowym przedsiębiorstwom pozyskać i utrzymać zaangażowanych klientów, a także zwiększyć rentowność działań marketingowych za sprawą wyraźnego usprawnienia komunikacji z klientami oraz możliwości kierowania odpowiednich komunikatów oraz ofert w odpowiednim momencie i do odpowiednich osób.

Dzięki wykorzystaniu tej technologii i wiedzy, jesteśmy w stanie lepiej zrozumieć oczekiwania klientów dotyczące sposobu współpracy z P&G oraz dostosować nasze działania komunikacyjne tak, aby lepiej wspierały konstruktywne i trwałe relacje z klientami, - powiedział Andy Walter, wiceprezes działu Global Business Services (GBS) w firmie Procter & Gamble.

Klasyczny marketing koncentrował się na komunikatach i kampaniach wychodzących, kierowanych przez organizację do klientów. Takie podejście stoi w sprzeczności wobec faktycznej interakcji z odbiorcą. W dzisiejszych realiach marketingu opartego na danych marketerzy powinni prowadzić ciągły dialog z klientami – w czasie rzeczywistym i na warunkach określonych przez odbiorców. Wymaga to jednak połączenia posiadanych, usystematyzowanych informacji o nabywcach z ciągle spływającymi danymi z ośrodków call center, witryn internetowych, społeczności internetowych i wielu innych. Tylko dzięki takiej integracji danych możliwe staje się nawiązanie konstruktywnego dialogu, który z jednej strony wspiera markę organizacji, a z drugiej pozwala klientom zachować kontrolę nad interakcjami z dostawcą. Dlaczego jest to takie istotne? Ed Thompson, wiceprezes i analityk firmy Gartner przyznaje: “Klienci wyciągają pozytywne, bądź negatywne wnioski z każdej interakcji z dostawcą. Luka powstająca wskutek braku zaplanowanego, rozmyślnego planu działań w zakresie budowania zaangażowania, osłabia satysfakcję klientów i zagraża ich lojalności.” (Źródło: Understanding How Customer Engagement Drives a Positive Customer Experience, Gartner, Inc., Ed Thompson, 3 października 2013 ID:G00255779)

Czytaj całość artykułu tutaj: http://www.erp-view.pl/it_solutions/teradata_oferuje_kompleksowe_narzedzie_zarzadzania_interakcjami_z_klientami_w_chmurze.html

Nadesłał:

openmediagroup

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl