Tomasz Byskosz dołączył do polskiego zespołu Lenovo


Tomasz Byskosz dołączył do polskiego zespołu Lenovo
2009-12-11
Od 1 grudnia 2009 r. Tomasz Byskosz objął stanowisko marketing managera Lenovo Technology w Polsce. Będzie odpowiedzialny za koordynację działań marketingowych i PR a także wsparcie sprzedaży.

Byskosz ukończył studia prawnicze na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Wrocławskiego, a także studia podyplomowe z zarządzania i marketingu oraz zarządzania finansami w Akademii Ekonomicznej im. Oscara Langego we Wrocławiu. Doświadczenie zawodowe zdobywał jako dyrektor marketingu producenta sprzętu IT Iiyama Polska w latach 1999-2004. Następnie przez rok zajmował się marketingiem i sprzedażą w Meet Music. Pełnił także funkcję dyrektora marketingu Travelplanet.pl.

Od jesieni 2005 roku pracował we wrocławskiej agencji reklamowej Auriga Design Group jako dyrektor marketingu i sprzedaży. Alicja Klemendorf, która dotychczas koordynowała działania marketingowe polskiego oddziału Lenovo Technology, przechodzi na urlop macierzyński. 

O firmie Lenovo

Firma Lenovo (HKSE: 0992) (ADR: LNVGY) stawia sobie za cel tworzenie komputerów osobistych o wyjątkowych zaletach technicznych. Model biznesowy Lenovo opiera się na innowacyjności, skuteczności operacyjnej oraz zadowoleniu klientów, a także na inwestycjach na rynkach wschodzących. Od czasu przejęcia przez Grupę Lenovo działu komputerów osobistych IBM firma opracowuje, produkuje i sprzedaje niezawodne, wysokiej jakości, bezpieczne i łatwe w użyciu produkty techniczne i usługi na całym świecie. Lenovo ma duże ośrodki badawcze w Yamato w Japonii, Pekinie, Szanghaju i Shenzen w Chinach oraz w Raleigh w Południowej Karolinie (USA). 

Dodatkowe informacje dla mediów: Monika KoniecznaAgencja 21monika.konieczna@agencja21.pltel. 22 511 13 80kom. 0 601 930 488ul. Brukselska 44a/403-973 Warszawawww.agencja21.pl 

Nadesłał:

agencja21

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl