35 pięter nad ziemią – Noc Wieżowców w Warsaw Trade Tower
Już 29 września br. Noc Wieżowców wraca do stolicy. Właściciel Warsaw Trade Tower – Akron Investment Central Eastern Europe II oraz jego asset manager – firma Heitman otwierają dla uczestników imprezy 35 piętro wieżowca.
Noc w chmurach. W sobotę, 29 września br. Warsaw Trade Tower otworzy dla zwiedzających przestrzeń eventową Panorama Room zlokalizowaną na wysokości 136 m nad ziemią. Jest to najwyżej położony punkt widokowy stolicy z widokiem na północno-wschodnią Warszawę, w tym na dynamicznie rozwijającą się Wolę oraz tętniące życiem Śródmieście. Na uczestników Nocy Wieżowców czekają dodatkowe atrakcje – spotkanie z varsavianistą oraz lornetki i lunety do obserwacji miasta. Aby wziąć udział w wydarzeniu wystarczy zakupić bilet za pośrednictwem strony https://nocwiezowcow2018.evenea.pl/ lub spróbować swoich sił w konkursie organizowanym przez portal Nowa Warszawa. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie wydarzenia: https://bit.ly/2xCEokj
O Woli słów kilka. Przemykając ulicami Warszawy rzadko zastanawiamy się nad jej historią i dziedzictwem. Podczas Nocy Wieżowców zwiedzający WTT będą mogli zatrzymać się na chwilę i posłuchać opowieści varsavianisty. Przybliży on wszystkim zainteresowanym historię miejsc widzianych z wieżowca – bliskiej Woli, ulicy Chłodnej, a także ścisłego centrum miasta. By dokładniej przyjrzeć się Warszawie zwiedzający będą mogli skorzystać z lornetek i lunet. Schowani pod samym dachem wieżowca, oddaleni o 35 pięter od ziemi, staniemy się obserwatorami wieczornego, miejskiego pędu, a dzięki legendom miejskim odbędziemy niezapomnianą podróż w czasie.
Ikona rozwoju i nowoczesności. Warsaw Trade Tower, zgodnie z powiedzeniem „przykład idzie z góry”, stał się impulsem do rozwoju Woli. Ta przedwojenna warszawska dzielnica z zaniedbanego okręgu przemysłowego, zmienia się w zagłębie biznesu i przedsiębiorczości. Świetnie skomunikowana i nowoczesna przyciąga tysiące pracowników. Warsaw Trade Tower, wieżowiec, który na wiele lat zdominował panoramę Warszawy, nie zatrzymał się w czasie. Tak jak wyznaczał trendy na początku istnienia, tak nadal wyznacza je dzisiaj. W latach 2015-16 przeszedł modernizację i rebranding. Zgodnie z koncepcją employee-wellbeingu jego wnętrza zostały wówczas dopasowane do nowych standardów biurowych oraz potrzeb najemców i ich pracowników. Najemcom oddano do użytku wspólną jadalnię oraz salę aktywności, a na 35. piętrze stworzono przestrzeń eventowo-konferencyjną. Odbywają się tu liczne wydarzenia kulturalne takie jak koncerty, wystawy fotografii czy malarstwa. A także spotkania biznesowe i te z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu.
Nadesłał:
konkretpr
|