Asmodev zawarł umowę z Gruzją na soundtrack do gry Priest Simulator
Asmodev, deweloper tworzący gry o oryginalnej mroczno-romantycznej tematyce, podpisał umowę z blackmetalowym zespołem Gruzja na stworzenie płyty, która posłuży jako ścieżka dźwiękowa w nadchodzącej produkcji studia - Priest Simulator.
Asmodev, deweloper tworzący gry o oryginalnej mroczno-romantycznej tematyce, podpisał umowę z blackmetalowym zespołem Gruzja na stworzenie płyty, która posłuży jako ścieżka dźwiękowa w nadchodzącej produkcji studia - Priest Simulator. Kontrowersyjny humor oraz charakter kapeli wpisują się wprost w niekonwencjonalny styl produkcji deweloperów z Żywca. Vulgator, bo tak będzie nazywać się najnowsze dzieło Gruzinów, Asmodev wyda także w formie fizycznej.
– Napisaliśmy te piosenki dla pieniędzy. I dla przyjemności z udziału w produkcji gry komputerowej, ale głównie dla pieniędzy. Płyta Gruzji jest integralnym elementem fabuły, a Gruzinów słychać nie tylko w utworach muzycznych. Lubimy wchodzić głęboko w temat. W ten weszliśmy po same ambicje – komentuje Gruzin, członek formacji Gruzja.
Priest Simulator będzie opowiadać historię wampira, który przypadkowo objął posadę wiejskiego księdza i aby zaimponować kobiecie, w której się zakochał, postanawia zostać pierwszym papieżem-nietoperzem. Najnowsza produkcja studia to paradokument w otwartym świecie, który w nieoczywisty sposób łączy w sobie kilka gatunków: shooter, RPG, zręcznościówkę i survival. Tytuł jest już gotowy w wersji demo i będzie niebawem dostępny na platformie Steam. Za wydanie gry odpowiada Ultimate Games SA.
– Zapytaliśmy Gruzję o zgodę na wykorzystanie jednego z kawałków w nadchodzącym trailerze gry. Gruzini tak bardzo zaangażowali się w projekt, że zaproponowali nagranie całej płyty. Początkowo nie chcieli żadnych pieniędzy, ale stanęło na symbolicznej kwocie. To serdeczni, dobrzy ludzie – mówi prezes Asmodevu, Michał Jodłowiec.
Gracz wcieli się w rolę najbardziej uprzywilejowanej osoby w całej wsi – księdza. Do jego zadań będzie należało m.in. przeprowadzanie egzorcyzmów, udzielanie sakramentów i prześladowanie heretyków. W świecie gry odwiedzamy przeklęte domy, niszczymy wyposażenie, a z pozyskanych materiałów wytwarzamy przedmioty, które pozwalają na remont świątyni. Odpicowany kościół przyciąga wiernych, a ci pomagają nam w walce z „szatanistami” dowodzonymi przez potężnych hersztów. Asmodev jest również w trakcie produkcji kilku innych gier. Jeszcze w tym kwartale ma się ukazać wersja na Nintendo Switch debiutanckiej gry studia – Infernal Radiation. Z kolei w drugiej połowie roku deweloper planuje premierę trzech tytułów realizowanych na zlecenie Gaming Factory: Mercyful Flames, Human Farm oraz Booze Master. Autorskie uniwersum świata Asmodev stale się poszerza o kolejnych zwariowanych bohaterów. Spółka jest w trakcie procesu ubiegania się o dopuszczenie akcji do notowań na rynku NewConnect.
Nadesłał:
shhme
|