2022-10-18
Agencja Havas Media Group nawiązała strategiczną współpracę w obszarze e-commerce i technologii, poszerzając tym samym ofertę Havas Market, jednostki odpowiedzialnej za kompleksowe działania e-commerce i marketplace dla klientów agencji.
W październiku rozpoczęła się współpraca Havas Market (jednostka Havas Media Group) i marki Persooa, specjalizującej się w transformacji i efektywnym połączeniu marketingu z procesem sprzedażowym i wspierającej firmy w wykorzystaniu pełni potencjału ich stron internetowych, sklepów oraz aplikacji mobilnych. W ofercie znajduje się pełen pakiet rozwiązań z dziedziny automatyzacji marketingu i personalizacji e-commerce gwarantując przy tym ROI w 90 dni. Persooa ma szerokie doświadczenie w projektach Marketing Automation i Segmentacji Danych oraz wyróżnia się podejściem w skutecznym wdrażaniu projektów i realizacji celu biznesowego.
– Inwestycja w zaawansowane rozwiązania marketingowe i technologiczne oparte na wykorzystaniu danych w czasie rzeczywistym, skalując tym samym biznes marek i e-commerce, to kluczowe kierunki rozwoju oferty Havas Market. Współpraca z Persooa to kolejny krok poszerzenia naszej oferty, dostarczając tym samym kompleksowe usługi Digital 360. Wzmacnianie ekspertyzy Digital Marketingu jest istotnym elementem naszej nowej strategii w obszarze transformacji cyfrowej pod nazwą HAVAS ONE DIGITAL – mówi Beata Magdziarz, Chief Digital Officer, Havas Media Group.
– Partnerstwo z Havas Market umożliwiło nam stworzenie kompleksowej oferty, która będzie odpowiadać na potrzeby większości e-commerce i poprawiać ich wyniki biznesowe. Dzięki doświadczeniu i wiedzy specjalistów z Havas Media Group i Persooa możemy zagwarantować zwrot z inwestycji w ciągu 90 dni – mówi Arkadiusz Seredyn, CEO Persooa.
Havas Market i Persooa – kompleksowe usługi dla e-commerce z gwarancją ROI w 90 dni
Oferta Havas Market i Persooa obejmuje pełen lejek sprzedażowy od działań akwizycyjnych, przez automatyzację marketingu, efektywny kontent i obsługę kanałów sprzedaży, gwarantując przy tym ROI w 90 dni. Narzędzia z obszaru Marketing Automation i Customer Data Platform przy wsparciu ekspertyzy w zarządzaniu i strategii danych to kluczowe elementy oferty. Wykorzystanie sztucznej inteligencji i zaawansowanej personalizacji pozwala sprawnie skalować wynik.
W wyniku wspólnej strategii Havas Market i Persooa utworzonych zostało 5 dedykowanych pakietów dla e-commerce, uwzględniających charakterystykę różnych biznesów:
• Marketing Automation 2.0. – wdrażanie narzędzia Marketing Automation w tym kompleksowy onboarding, zaawansowane predykcje zakupowe oraz hiperpersonalizacja komunikacji w optymalnym czasie i kanale z ponad 100 gotowymi taktykami oraz scenariuszami biznesowymi dla różnych branż.
• Retail Media – monetyzacja ruchu w sklepie internetowym poprzez kompleksową strategię pozycjonowania produktu oraz zaawansowaną personalizację komunikacji.
• E-commerce Boost – kampanie digital dla e-commerce obejmujące 3 poziomy pakietowe od audytu i badań, przez prowadzenie kompleksowych kampanii performance’owych, po wykorzystanie zaawansowanej analityki i predykcje zakupowe.
• Digital Targeting Up – zaawansowane analizy grupy docelowej i komunikacji marki przez wdrażanie automatycznych segmentów mających na celu maksymalizację ROI oraz integracje technologiczne z narzędziami Martech.
• Content Commerce – strategia Content Marketingu oraz Content Maturity przez analizę, produkcję oraz optymalizację treści we wszystkich nośnikach marki z wykorzystaniem autorskich narzędzi Havas Market Forecast oraz Havas Market Retail Insight.
– Poszerzanie oferty Havas Market o partnerstwa technologiczne to element strategii, mającej na celu dalszy rozwój biznesu naszych klientów. Zaawansowana personalizacja i odpowiednie zarządzanie danymi, a przy tym zwinne wdrażanie projektów, to cecha wyróżniająca naszą ofertę. Kompleksowa oferta Digital dla e-commerce to również szereg badań i rekomendacji oraz zaawansowana analityka i narzędzia własne, wykorzystywane w ponad 100 business case w różnych kategoriach – mówi Tomasz Kwiatkowski, Head of E-commerce Operations, Havas Market Poland.
Strategia Havas One Digital
Współpraca z Persooa to kolejny krok we wzmocnieniu kompetencji digitalowych i e-commerce’owych Havas Media Grup. Agencja we wrześniu wdrożyła nową strategię Havas One Digital w obszarze transformacji cyfrowej Havas Media Group. Dotyka aspektów edukacyjnych, rozwojowych oraz biznesowych, mając na celu wzmocnienie kompetencji i ekspertyzy w zakresie Digital Marketingu. Kompleksowy program edukacyjny, który daje możliwość rozwoju zawodowego i poszerzenia aktualnej wiedzy z obszaru digital marketingu, zarówno dla pracowników, jak i klientów. To wszystko, aby móc oferować i tworzyć najlepsze i najbardziej efektywne rozwiązania mediowe i technologiczne, zgodne z najnowszą wiedzą oraz standardami branży. Strategia Havas One Digital jest realizowana w ramach 3 filarów.
• Bazy materiałów edukacyjnych Havas Academy dotyczącej kompleksowo całego obszaru digital marketingu i podzielonej tematycznie oraz w zależności od stopnia wiedzy.
• Havas Workshop, czyli cyklu edukacyjnych spotkań wewnętrznych i interaktywnych warsztatów, podczas których eksperci Havas dzielą się wiedzą dotyczącą ich obszarów specjalizacji.
• Havas Espresso, czyli serii webinariów edukacyjnych skierowanych do klientów oraz prospektów agencji, podczas których eksperci Havas Media Group szkolą klientów z najnowszej wiedzy oraz trendów digital marketingowych.
Efektem strategii jest również wprowadzenie nowych produktów i usług w obszarze Digital Marketingu adekwatnych do potrzeb biznesu i trendów, w tym uruchomienie nowej jednostki Havas Market świadczącej kompleksowe usługi dla e-commerce. To także rozwój oferty technologicznej i badawczej w ramach jednostki Data Business Intelligence czy też rozwój oferty aktywacji marki we wszystkich kanałach sprzedaży takich jak Gaming i Metaverse, Social Media czy Influencer Marketing. Havas One Digital to pełen zakres usług w obszarze Digital Marketingu i kompetencje 360° wspierając przy tym perspektywę zarówno klientów, jak i pracowników.
Nadesłał:
PR Communication
|
|