Naszym szefem jest Klient


Naszym szefem jest Klient
2010-12-14
Niedawno ING Życie otrzymało tytuł najlepszego ubezpieczyciela według rankingu „Gazety Bankowej”. O nagrodzie oraz misji towarzystwa ubezpieczeniowego opowiada Jarosław Pytkowski, dyrektor oddziału ING Życie w Krakowie.

Zdobycie tytułu najlepszego ubezpieczyciela w Polsce, to ogromy sukces. W jaki sposób udało się Państwu go osiągnąć?

Tytuł najlepszego ubezpieczyciela jest potwierdzeniem, że działania ING Życie są dobrze prowadzone. Ich efektem, oprócz nagrody, jest także lojalność i zadowolenie setek tysięcy klientów. Nie zamierzamy jednak spoczywać na laurach. Naszym celem jest edukowanie w dziedzinie ubezpieczeń i finansów osobistych, a także podnoszenie poziomu satysfakcji naszych klientów. Dlatego podczas tworzenia nowych procedur oraz przepisów bierzemy pod uwagę opinie osób, korzystających z usług naszego towarzystwa. Gromadzimy je dzięki Net Promoter Score, czyli wskaźnikowi rekomendacji. Za pomocą tego rozwiązania na bieżąco monitorujemy relacje z klientami. Pytamy ich także o opinie - które elementy funkcjonują dobrze i dają im satysfakcję, a nad czym powinniśmy jeszcze popracować. To dla nas cenne wskazówki, na podstawie których wprowadzamy zmiany oraz planujemy działania na przyszłość. Zdanie naszych klientów jest dla nas na pierwszym miejscu.

Wspomniał Pan, że jednym z elementów działalności ING Życie jest edukowanie społeczeństwa. Co Polacy wiedzą na temat ubezpieczeń i finansów?

Z raportu „Sztuka odpowiedzialności" przygotowanego na zlecenie ING Życie wynika, że 83% Polaków uważa się za osoby odpowiedzialne finansowo. Rzeczywiście coraz więcej ludzi myśli o swojej przyszłości, odkłada pieniądze na studia dla dzieci, zabezpiecza finansowo rodzinę przed niespodziewanymi wydarzeniami, rozważniej planuje wydatki. Ten sam raport pokazuje jednak, że tylko co 5. Polak, posiada ubezpieczenie na życie. Nadal jest wiele osób, które wolą wydać pieniądze na nowy telewizor, niż odłożyć je z myślą o przyszłości czy przeznaczyć tę kwotę na składkę ubezpieczenia. Polacy również chętniej ubezpieczają rzeczy materialne - dom, samochód. Zapominają natomiast o tym co najważniejsze - o własnym życiu. Poprzez akcje edukacyjne chcemy ludziom uświadomić, że warto być osobą odpowiedzialną i zapewnić bezpieczeństwo finansowe sobie oraz swoim najbliższym. Życie pisze bowiem różne scenariusze - warto być na nie przygotowanym.

Jakie akcje edukacyjne przeprowadziło ING Życie w tym roku?

W sześciu największych miastach Polski, w tym w Krakowie, ING Życie zorganizowało ekspozycję „Naga prawda o ubezpieczeniach", przedstawiającą 200 manekinów. Co 5. z nich był koloru pomarańczowego, co stanowiło nawiązanie do wspomnianych wcześniej badań społecznych, i tego że tylko co 5. Polak posiada ubezpieczenie na życie. Manekiny były więc ambasadorami opinii Polaków na temat odpowiedzialności finansowej. Ekspozycja stała się jeszcze bardziej oryginalna, dzięki pomalowaniu części manekinów przez znane osoby: artystów plastyków oraz gwiazdy ekranu. Możliwość obejrzenia prac m.in. Edwarda Lutczyna, Grażyny Wolszczak, Cezarego Harasimowicza, Katarzyny Herman, Agnieszki Maciąg, pomogło zainteresować dużą liczbę mieszkańców Krakowa tematem odpowiedzialności za życie swoje oraz rodziny.Dodatkowo wszystkie pomalowane przez artystów manekiny zostały zlicytowane podczas aukcji charytatywnej, zorganizowanej przez Fundację Psychoonkologii „Ogród Nadziei". Pieniądze pozyskane z ich sprzedaży przeznaczane zostaną na pomoc dla osób chorych na nowotwory oraz ich rodzin. ING Życie, jako firma odpowiedzialna społecznie, chętnie angażuje się w działania, które mogą pomóc innym żyć lepiej. Bo przecież właśnie życie jest najważniejsze.

Nadesłał:

Multi_Communications

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl