Przełomowe narzędzia Microsoft Dynamics CRM dla branży telekomunikacyjnej
Ericsson, Convergys, MetraTech, Redknee oraz Tech Mahindra wybrały Microsoft Dynamics CRM aby wzbogacić swoją ofertę w zakresie wsparcia procesów billingowania i obsługi klienta skierowaną do dostawców usług telekomunikacyjnych.
Microsoft Corp. (Nasdaq "MSFT") ogłosił poszerzenie sieci Partnerów działających w branży telekomunikacyjnej o nowych niezależnych dostawców oprogramowania (ISV) i integratorów systemów (SI). Ericsson, Convergys Corp., MetraTech Corp., Redknee Inc. oraz Tech Mahindra Ltd. wybrały Microsoft Dynamics CRM jako komponent wspierający obsługę klienta w obrębie dostarczanych przez nich systemów, umożliwiający dostawcom usług telekomunikacyjnych oferowanie nowych usług bardziej efektywnie i przystępnie.
- Nowi Partnerzy z branży telekomunikacyjnej dostrzegli unikalne możliwości jakie dostarcza Microsoft Dynamics CRM ich klientom z branży telekomunikacyjnej w zakresie optymalizacji i wsparcia operacyjnego procesów biznesowych. Dzięki temu mogą oni osiągnąć jeszcze większą efektywność i lepiej wykorzystywać pojawiające się na rynku okazje - powiedział Brad Wilson, general manager, Microsoft Dynamics CRM Product Management Group. - Dostawcy usług telekomunikacyjnych poszukują możliwości rozwoju, a dzięki innowacyjnym narzędziom usprawniającym billingowanie i podnoszącym jakość obsługi klienta, mogą osiągnąć wymierne korzyści. Zawarcie partnerstwa z firmami dostarczającymi technologie dla firm z branży telekomunikacyjnej jest świadectwem jakości rozwiązań dostarczanych przez Microsoft Dynamics CRM. Firmy telekomunikacyjne poszukują zintegrowanych, inteligentnych i wygodnych w obsłudze aplikacji, takich jak Dynamics CRM.
Integratorzy systemów (SI) i niezależni dostawcy systemów (ISV) wykorzystujący Microsoft Dynamics CRM 2011 chcą dostarczać firmom telekomunikacyjnym narzędzia umozliwiające osiąganie produktywności na niespotykaną dotąd skalę. Popularny interfejs znajomy z Microsoft Office pozwala zredukować czas i koszty szkoleń z obsługi oprogramowania. System zapewnia dostęp do danych aktualizowanych w czasie rzeczywistym i automatyzuje procesy usprawniając tym samym wewnętrzną współpracę, a wszystko to przekłada się na lepszą obsługę oraz większe zadowolenie klientów.
Ericsson, światowy lider w zakresie rozwiązań i usług technologicznych dla branży telekomunikacyjnej, wybrał Microsoft Dynamics CRM w związku ze zgłaszanym przez swoich klientów zapotrzebowaniem na prekonfigurowane rozwiązania billingowe i CRM, które odpowiadałyby ich specyficznym potrzebom oraz umożliwiały efektywne generowanie kluczowych danych i funkcjonalności billingowych poprzez znajomy interfejs CRM. Prekonfigurowany system umożliwia operatorom szybko osiągać korzyści dzięki wysokiej wydajności operacyjnej oraz narzędziom przyjaznym użytkownikowi, powstałym z połączenia oprogramowania billingującego i CRM.
Convergys, światowy lider w dostarczaniu innowacyjnych, konwergentnych rozwiązań dla branży telekomunikacyjnej, w tym operatorów telefonicznych, dostawców telewizji kablowej i satelitarnej oraz internetu szerokopasmowego, a także przedsiębiorstw komunalnych, już przedstawił swojego pierwszego klienta z sektora telekomunikacyjnego. TOT Thailand zamierza osiągnąć liczne korzyści z prekonfigurowanego, efektywnego kosztowo i w pełni konwergentnego systemu obsługi klientów opartego na platformie Microsoft Dynamics CRM. Convergys będzie pracował nad rozwiązaniem problemów związanych z ujednoliceniem oddzielnych systemów billingujących w obrębie sieci przewodowej i bezprzewodowej, co umożliwi szybsze uruchomienie nowych inicjatyw biznesowych i serwisu obsługi klienta.
MetraTech, dostawca nowoczesnego oprogramowania do bilingowania, rozliczeń i obsługi klienta wykorzystuje Microsoft Dynamics CRM Online w ramach rozwiązania MetraNet, którego jest producentem. Dzięki zastosowaniu technologii Microsoft Dynamics CRM, firma planuje wesprzeć dostawców usług telekomunikacyjnych w zapewnianiu najwyższego poziomu obsługi klienta na każdym etapie relacji. Zaczynając od pomyślnego nawiązania współpracy poprzez działania marketingowe, na dostarczeniu zrozumiałego i przejrzystego rachunku kończąc. MetraTech będzie również oferował swoim klientom rozszerzone funkcjonalności z zakresu zarządzania klientami, w tym zdobywanie i dekompozycję zamówień, interfejs prowizji oraz koordynację katalogu produktów - wszystko skonfigurowane tak, aby odzwierciedlać ich model biznesowy i najlepsze praktyki korzystających z oprogramowania przedsiębiorstw.
Redknee, dostawca kluczowych rozwiązań w obrębie bilingowania i rozliczeń dla firm świadczących usługi komunikacyjne, dzięki Microsoft Dynamics CRM ulepszył swoją ofertę o narzędzia do obsługi klientów i billingowania w czasie rzeczywistym. W efekcie udało mu się zdobyć liczne zlecenia modernizacyjne w Europie i Azji. Z Microsoft Dynamics CRM Redknee oferuje teraz swoim klientom szerszy wachlarz funkcjonalności szczególnie istotnych dla przedsiębiorstw działających na rynku telekomunikacyjnym. Rozwiązanie typu end-to-end pozwala ujednolicić billingowanie, usprawnia obsługę klienta oraz umożliwia sprawne zarządzanie klientami, a także dostarcza zaawansowanych narzędzi analitycznych i raportujących wspierając podejmowanie decyzji, jednocześnie obniżając całkowity koszt posiadania systemu. DST, wiodący operator sieci telefonii komórkowej, również jest jedną z firm, które wybrały Redknee na realizatora procesów transformacyjnych. Zadaniem Redknee jest wsparcie DST w uruchomieniu najnowszej generacji usług dla swoich klientów.
W październiku porozumienie z Microsoft zawarła firma Tech Mahindra, dostawca rozwiązań i usług dla branży telekomunikacyjnej. Celem współpracy z Microsoft było zapewnienie spersonalizowanych funkcjonalności CRM i elastycznych aplikacji dla dostawców usług telekomunikacyjnych. W ramach współpracy, Tech Mahindra otworzył Microsoft Dynamics CRM Lab w Noida. Jest to pierwsza tego typu placówka w Indiach, która skupia się na dostarczaniu oferty CRM dla branży telekomunikacyjnej globalnie.
- Dostawcy usług telekomunikacyjnych inwestują w narzędzia umożliwiające automatyzację obsługi klienta, aby podnieść jakość tego typu usług przy zachowaniu niskich kosztów operacyjnych - skomentował Larry Goldman, partner, Analysys Mason. - To wspaniale, że Microsoft angażuje się w zaspokajanie unikalnych potrzeb przedsiębiorstw działających na rynku telekomunikacji i dostarcza narzędzi, które łączą w sobie aplikacje zapewniające wysoki standard usług i inne funkcje np. billingowanie. Lista partnerów Microsoft oferujących rozwiązania dla firm telekomunikacyjnych pragnących zapewnić swoim klientom jeszcze lepszą obsługę stale rośnie.
Więcej informacji na temat Microsoft Dynamics w sektorze telekomunikacji można znaleźć na stronie oraz śledząc oficjalny profil na Twitterze http://www.twitter.com/msdynamicscrm.
***
Informacje o firmie:
Microsoft jest międzynarodowym producentem oprogramowania komputerowego, a także dostawcą kompleksowych rozwiązań cloud computing, aplikacji serwerowych i innych technologii informatycznych dla klientów indywidualnych, firm i administracji.
Sztandarowe produkty oferowane przez Microsoft to system operacyjny Windows z najnowszą wersją - Windows 7, która sprzedała się już na świecie w rekordowej liczbie 240 milionów egzemplarzy oraz oprogramowanie biurowe Microsoft Office - którego najnowsza wersja Microsoft Office 2010 zadebiutowała na rynku w lipcu 2010. Poza tym w ofercie spółki znajdują się m.in.: konsola Xbox 360, Windows Live Essentials wraz z pocztą Hotmail, komunikatorem Windows Messenger oraz wirtualnym dyskiem SkyDrive, rozwiązania wspierające zarządzanie z rodziny Microsoft Dynamics, aplikacje serwerowe Microsoft Windows Server System, platforma Windows Azure oraz technologia Microsoft.NET. Microsoft jest również liderem w zakresie rozwiązań Cloud Computing, dostarczając zarówno aplikacje, infrastrukturę jak i platformę programistyczną w formie usług za pośrednictwem chmury obliczeniowej.
Microsoft Corporation powstał w 1975 roku w USA, a polski oddział firmy istnieje od 1992 r. W swoich filiach na całym świecie Microsoft zatrudnia blisko 90 tys. specjalistów z różnych dziedzin, w tym ponad 300 osób w Polsce. Ponadto, w Łodzi i Poznaniu działają Centra Innowacji Microsoft. We Wrocławiu natomiast działa od 2008 roku Centrum Rozwoju Oprogramowania Microsoft. W Polsce Microsoft współpracuje z ponad 8 tysiącami partnerów i 20 tysiącami inżynierów.
Polski oddział Microsoft bierze aktywny udział w rozwoju gospodarki i społeczności lokalnej w Polsce. W ramach realizacji swojej strategii odpowiedzialności, polski oddział Microsoft koncentruje działania na zwalczaniu zjawiska „wykluczenia informacyjnego" poprzez upowszechnianie wiedzy i umiejętności informatycznych. W tym celu współpracuje z wieloma organizacjami pozarządowymi i wspólnie z nimi wspiera społeczności marginalizowane w dostępie do nowych technologii. W ramach programu „Microsoft dla non-profit", Microsoft przekazuje również bezpłatnie swoje oprogramowanie na rzecz organizacji o charakterze społecznym. W 2007 roku Microsoft otrzymał tytuł Dobroczyńcy Roku 2006 w kategorii „Strategiczne programy społecznego zaangażowania firmy", przyznany przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce. Firma jest zaangażowana w działania w obszarze edukacji również poprzez projekt „Partnerstwo dla Przyszłości", który w 2007 roku został wyróżniony przez Ministerstwo Edukacji Narodowej i Głos Nauczycielski, otrzymując tytuł „Inicjatywy Edukacyjnej Roku 2007". Od maja 2009 roku Microsoft we współpracy z Fundacją Dzieci Niczyje oraz Fundacją „Kierowca Bezpieczny" Krzysztofa Hołowczyca, prowadzi także inicjatywę na rzec bezpieczeństwa internetowego dzieci „3...2..1...Internet!". W ramach kampanii ponad 100 tysięcy dzieci w całej Polsce dowiedziało się jak bezpiecznie korzystać z Internetu. W lipcu 2010 roku w Polsce odbyły się światowe finały największego konkursu technologicznego na świecie Imagine Cup, który jest organizowany przez Microsoft od 9 lat. Microsoft konsekwentnie potwierdza także swoją wysoką pozycję wśród pracodawców, zajmując od kilku lat czołowe miejsca w badaniu prowadzonym przez Hewitt Associates i zdobywając tytuł „Najlepszego Pracodawcy w Polsce".
Zapraszamy do odwiedzenia polskiej strony firmy Microsoft pod adresem: http://www.microsoft.com/poland lub kontaktu z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 802 000 (opłata według stawek Twojego operatora).
***
Microsoft Windows, Windows Mobile, Visual Studio, Windows Server System, Windows Server, SQL Server, Visual Studio, BizTalk Server, Microsoft Dynamics są zarejestrowanymi znakami towarowymi, bądź znakami towarowymi Microsoft Corp. w Stanach Zjednoczonych i/lub w innych krajach. Nazwy wymienionych firm i produktów mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi ich właścicieli.
Dodatkowych informacji udzielą:
Agnieszka Dziedzic
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: adziedzi@microsoft.com
Joanna Frąckowiak
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: joannafr@microsoft.com
Piotr Kaniowski
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: v-piotrk@microsoft.com
Anna Wardziak
Audience Marketing Manager
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
kom. 0 505 191 551
e-mail: v-anward@microsoft.com
Agnieszka Zarzycka
Audience Marketing Manager
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
kom. 0 609 991 398
e-mail: agnieszka.zarzycka@microsoft.com
Nadesłał:
EW
|