Transmisje online TVIP – siła komunikacji online
Wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom odbiorcy wiąże się z wdrożeniem właściwych technologii oraz z udoskonalaniem istniejących rozwiązań. Według opinii organizatorów wydarzeń, transmisje internetowe są skutecznym narzędziem komunikacyjnym.
Wzmacniają pozycję i prestiż firmy oraz odgrywają dużą rolę w budowaniu oglądalności wydarzenia.
Wciąż rosnące wymagania internautów, stają się wyzwaniem dla komórek komunikacji przedsiębiorstw. Korzystając z rozwiązań takich jak transmisje online, istotne informacje udostępniane są w czasie rzeczywistym. Co więcej, uczestnicy wydarzenia online, mogą zadawać pytania moderatorowi lub też korzystać z czata. Organizatorzy wydarzeń, po ich zakończeniu, mogą natomiast zarchiwizowany przekaz live udostępnić online w formie VOD (wideo na życzenie).
Transmisje online z WZA , to rozwiązanie szczególnie przydatne z punktu widzenia akcjonariuszy, analityków, inwestorów i dziennikarzy. Cała akcja rozgrywająca się na sali WZA wraz z wynikami głosowań dociera w czasie rzeczywistym do najbardziej zainteresowanych. Publikacja prezentacji, transkrypcji i innych dokumentów po wydarzeniu, nie jest w stanie dorównać przekazowi na żywo z sali Walnego Zgromadzenia.
Transmisje online z prezentacji wyników finansowych, to kolejne rozwiązanie dla spółek akcyjnych. Dodatkowym elementem w transmisji może być formularz rejestracji dla zainteresowanych uczestników online oraz udostępnienie formularza zapytań lub czata.
Transmisje online z konferencji prasowych, to bardzo przydatne narzędzie dla rzeczników prasowych, specjalistów PR oraz IR. W szybki, wygodny i skuteczny sposób mogą oni dotrzeć do dziennikarzy a nawet całego otoczenia firmy.
Konferencja prasowa online poprzedzona kampanią mailową z zaproszeniem na transmisję przyniesie rezultaty w postaci wzmocnienia efektywności komunikacyjnej spółki oraz dobrych relacji z otoczeniem przedsiębiorstwa. Uczestnicy konferencji prasowej online na pewno docenią wygodę oraz szybkość w dostępie do ważnych informacji.
Transmisje online z konferencji są wykorzystywane przez instytucje rządowe, samorządowe i kulturalne. Przekazy na żywo mają szczególne zastosowanie w przypadku wydarzeń międzynarodowych, wtedy transmisja udostępniana jest w kilku wersjach językowych. Warto pamiętać też o tym, że dzięki zarejestrowanemu przekazowi na żywo i udostępnieniu go w formie VOD, wydarzenie żyje dłużej w sieci. Tym samym nieustannie buduje oglądalność i markę organizatora.
Transmisje online z koncertów, podobnie jak konferencje online, mają za zadanie zwiększyć grono odbiorców wydarzenia. Są świetną okazją do działań promocyjnych na rzecz organizatora i sponsorów koncertu. Dodatkową zachętą do realizacji transmisji z koncertu może być duże zainteresowanie internautów tematem rozrywki w Internecie, szczególnie muzyką.
Nowym wyzwaniem dla rozwijającego się rynku usług transmisji jest usługa płatnego dostępu do transmitowanego wydarzenia. Wykorzystanie takiego rozwiązania przyczynia się do zwiększenia zysków organizatora konferencji, tworząc zarazem nowy kanał sprzedaży uczestnictwa w konferencji, seminarium, szkolenia. Jest to pomysł jeszcze młody na polskim gruncie, ale niewątpliwie ma duży potencjał. Pojawia się natomiast pytanie kto pierwszy wykorzysta go na większą skalę.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w realizowaniu transmisji online, TVIP potrafi reagować na zmieniające się potrzeby i dostarczać rozwiązania, często dedykowane tylko dla konkretnego klienta. Zastosowanie atrakcyjnych i skutecznych narzędzi komunikacyjnych, takich jak transmisje online wraz z odpowiednią promocją transmisji, gwarantuje zwiększenie liczby odbiorców wydarzenia. Ten konkretny parametr jakim jest liczba oglądających wydarzenie online, może być z jednej strony upragnioną konwersją generującą dodatkowy zysk z wydarzenia lub, z drugiej strony, budować zasięg i prestiż dla organizatora.
Zapraszamy do współpracy.
Nadesłał:
TVIP
|